Günden Paylaşımlar #1

Ağustos 28, 2018 Kendimi Aradığım Cümleler 0 Comments

Blogumun tasarımı konusunda bazı sorunlar yaşasam da ben yazmaya devam edeyim. Çünkü neden etmeyeyim? Buraya yazdıkça fikirlerim netleşiyor, benim için neyin daha önemli olduğunun farkına varıyorum, hedefler koyuyorum ve ilerlememi takip edebiliyorum.
- Bloga yazma konusunda 3 günde 1 yazma hedefinde şu an bir adım atmış bulunmaktayım.

- Ders çalışma konusunda dün daha iyiydim en azından soru çözmüştüm ama bugün elim kitaba gitmedi :/ en büyük sorunum başlayamanak bi başlasam gerisi geliyor. Ara verdikten sonra da başlayamıyorum. Bunu aşmak için ne yapsam araştırmalıyım. Kitap açık kalsa aslında :D kapatmasam belki daha kolay başlarım.

- Cildim konusunda bir adım daha attım. İğneli epilasyon için randevu aldım. Lazer işe yaradı önkolumda daha ilk seans olmasına rağmen kıl köklerini azalttığı için batıklarım azaldı ve batık yoksa yara yapmak da yok iyileşiyor yani. Üst kolum için lazer ince tüyleri tetiklediği için iğneliye yöneldim. Umarım işe yarar. Bunun dışında "quitnow" adlı uygulamayı kullanıyorum dermatillomaniden kurtulmak için, aslında kendisi sigara bırakma uygulaması ama ben dermatillomani için kullanıyorum çünkü widgeti var kaç gündür bıraktığınızı gösteriyor, ekranda o gün sayısını gördükçe motive oluyorum mesela 3 gün olmuş boşa gitmesin diye kendime hakim olmaya çalışıyorum çünkü o 3 güne ulaşmak ne kadar zor bir bilseniz :o


- Sabah rutinlerimde bazı aksaklıklar olsa da 7de uyanabildim bugün ve meditasyon yaptım. Bugün farklı bir meditasyon dinledim "şükran"la ilgiliydi. Çok hoş bir fikir aklımı çeldi "şükran kavanozu". Bir tane kavanoz ediniyorsunız sonra hergün içine bir tane renkli kağıtlara yazdığınız o günkü şükür notunuzu atıyorsunuz. Eskiden çok şikayetçi bir insandım, artık bunu azaltmış olsam da eski alışkanlıklar devam edebiliyor. Şikayet etmenin nedeni aslında şikayet ettikçe o şeyin düzeleceğini ya da birileri tarafından düzeltileceğini düşünmek belki de bilinçaltında böyle düşünüyoruz ama ters tepiyor sadece bize bıraktığı olumsuzluk kalıyor. Şikayet etmek yerine sorunu tanımlayıp çözüm için ne yapılabilir analitik olarak düşünüp planlayıp harekete geçmek gerekiyor. Hatta şu an aklıma başka bir fikir geldi. Kavanozu oluştursam kalıcılığı olmayacak, bir süre sonra vazgeçeceğim, belki kağıtları da atacağım. Şükran kavanozunu neden blogumda bir etiketin altında yapmayayım hem kaybolmaz hem de ileride okurum bugünlere şükrederek güzel olmaz mı? Ben sevdim :))

- Bu arada virgül kullanmayı sevmiyorum çünkü hızlı yazarken fikirlerimi takip edebilmem için böyle yapıyorum. Amaaan siz de hızlı okuyun bu da benim tarzım :)

- Kenan doğulu "Yosun" şarkısını Beren Saat'e yazmış. Vay bee. Bi bize denk gelmedi böyle seveni :| Neyse hala umudum var. Şu an Mehmet Erdem'den "A bu hayat böyle" dinliyorum. Dinlemek isterseniz buyrun


- Bu arada çok severek kullandığım "spotify" ugulamasını iptal etmiştim bugün tamamen bitti üyeliğim. Madem seviyordun neden iptal ettin derseniz "muud" uygulamasına geçtim biraz da böyle deneyelim bakalım, alışamazsam yeniden spotify premiuma geçerim. Ah spotify şimdiden özledim seni :D


0 yorum: