Akış Çizgisinde Kalmak

Nisan 10, 2017 Begüm 0 Comments



Uzun zamandır yazmıyorum evet çünkü mutluyum :)

Tiyatroya da gittim arkadaşlarımla

Yepyeni müzikler dinliyorum çünkü hergün yepyeni şarkılar paylaşan arkadaşlarım var

Çalışıyorum ve para kazanıyorum

Daha sağlıklıyım çünkü haftaiçleri spor salonuna gidiyorum

Bütün günlerimi bütün dakikalarımı bütün boşluklarımı doldurdum, kendime sıkılacak vakit bırakmadım ama dinlenecek vakit bıraktım :)

Enerjim akıyor artık :)

Evet evet hayatımda bir akış var

Bir yerden kazanıyorum, bir yerlere harcıyorum, bir yandan yemek yiyorum bir yandan spor salonunda yakıyorum

Daha güçlü ve dincim

Hareket etmeyi seviyorum

Hayatımdaki hareketli dakikaları seviyorum :)



Yetenek - Zorluk grafiğinde zorluk artarsa tükenmişliği ve gerginliği yaşıyoruz. Zorluk yeteneğimizin çok altında olursa da sıkıntıdan patlıyoruz. Yeteneğimize uygun olan, yapabileceğimiz uğraşlarla vaktimizi geçirirsek akışı yakalıyoruz. Her zaman akış çizgisinde kalmak dileğiyle :)




0 yorum: