Sorunu biliyorum

Ağustos 31, 2018 Kendimi Aradığım Cümleler 0 Comments

Sorun ne biliyor musun? Evde olmak. Evet evet evde olmak. Evde olmanın neresi sorun ki diyeceksin belki de.
GÜNÜM VERİMSİZ GEÇİYOR. Evde olduğum günler geç uyanmış oluyorum öğlene kadar ayılamıyorum, o uyuşuklukla hiçbir şey yapmak istemiyorum, bazen saatlerce aç kalıyorum, sadece birkaç abur cubur atıştırıyorum. Sıkıldıkça dermatillomanim azıyor. Elim kitaplara gitmiyor, gitse de uzun uzun molalar vermiş oluyorum. Sosyal medyada gezinip, 1-2 dizi bölümü izleyip gün bitiyor. Ama pişmanlıkla... Bu ne ya buna gün mü diyoruz şimdi? Bu sadece sürüngen yaşam biçimi... İstemiyorum, evde vakit geçirmek istemiyorum, fazladan 1 dk bile istemiyorum, atacağım kendimi sokaklara, 1-2 insan görürüm, adam gibi yemek yerim en azından.

Bunun sebebi düzensiz okul saatleri, evet tek suçlusu o, hergün farklı ders programı olursa böyle olur, hergün farklı saatte gidiyorsun okula, bazı dersler iptal oluyor bazı günler gitmiyorsun vs. derken yıllardır bir düzen oturtamıyorum bıktım yaaa...

Kendime diyorum hergün 9'da evden çıkmış ol işin olsa da olmasa da çık şu evden Allah aşkına... Ama iradem yenik düşüyor çoğu zaman "amaan bugün tatil evde kalayım" dediğim an geri dönüşü olmayan yola girmiş oluyorum. Tebrikler bir günü daha yok ettiniz.

Bak sana söz veriyorum sevgili blog önümüzdeki 7 gün boyunca saat 9'da çıkmış olacağım. Lütfen başarabileyim bu sefer. Yoruluyorum bu düzensizlikten, bir rutinim olsun istiyorum, aslında bir süre başarmıştım ağustosun başında çok da güzel günlerdi ama araya bayram tatili girdi memlekete gittik geldik derken yine her şey altüst oldu. Neyse bunu Challenge #1 ilan ediyorum. Unutma 7 gün boyunca Saat 9'da. Hadi bakalım :)

0 yorum: