Özgüven Problemlerim

Mart 14, 2017 Begüm 0 Comments




Çok mutsuzum

Çünkü yine bir özgüven problemiyle karşınızdayım

Daha kaç kere yaşayacağım aynı durumu acaba

Ama bu sefer daha çabuk toparladım

En azından bütün gün yüzüm asık gezmedim

Bu durumu insanlara çaktırmadım

Ağlamadım en azından

Sorun ne bilmiyorum gerçekten

Pratiklerde çok kötüyüm

Kilitleniyorum

Bildiğimden asla emin olamıyorum

Asla kendimi gösteremiyorum

Sanki hicbir şey bilmeyen ezik sönük bir insan oluyorum

Sosyal fobim mi var acaba

Başka zaman böyle olmuyorum

Yakın çevremle sosyal ilişkilerim gayet iyi

Konuşuyorum, sohbet ediyorum, yorum yapıyorum

Ama işte iş toplum içinde olmaya geldi mi sesim içimde kalıyor

Sanırım yanlış bir şey söylemek ya da yapmaktansa o durumdan tamamen kaçmayı tercih ediyorum

Ama bunu ne zamana kadar yapabilirim

Yapamam

Böyle devam edemem

Etmemeliyim

Olmaz

Düzeltmeliyim

Kaçmamalıyım

Kalıp savaşmayı öğretmeliyim zihnime

Evet kalmalıyım ve yapmam istenen şeyi hiç çekinmeden yapmalıyım

Bildiklerimi söylemeliyim

Bildiğimi göstermeliyim

Bunun için önce bilmeliyim

Hergün ders çalışmalıyım

Bir daha asla kaçmayacağım

Kal ve savaş

0 yorum: