Ölçülebilir Hedefler'de Bugün

Ağustos 25, 2018 Kendimi Aradığım Cümleler 0 Comments


- İnsanlarla ortak noktalarımız azaldı. Ben okuduğum kitapları, izlediğim filmleri anlatmak, lunaparka gitmek, çılgınca şeyler yapmak, aktiviteden aktiviteye koşmak, mutlu anlarımı paylaşmak isterken onlar sadece dedikodu ve kendi sorunlarını konuşmak istiyorlar. Bu yüzden ben de bloguma döndüm.
Çok ihmal ettim belli, belki tasarımı vs. değiştirmek de gerekli. Hergün blog için bir şeyler yapamaya kadar verdim en azından 30-60 dk.

- Pazartesi okul başlıyor artık erken kalkmaların zamanı. Tatil nedeniyle sabah rutinlerim sekteye uğramıştı şimdi kaldığı yerden devam edeceğim. Sabah 7de uyanıp kısa bir meditasyon, hızlı bir giyinme ve güzel bir kahvaltı ve sonra en geç 9'da evden çıkış.

- Ders çalışmaya biraz ara verdim ama gidince durumu toparlamalıyım. Günde 3-4 saat ders çalışma hedefim var. Forest diye bir uygulama var, ders çalıştığınız süre boyunca sanal ağaç dikiyorsunuz ve telefonla ilgilendiğinizde ağacınız kuruyor. Telefon bağımlılığını ve odaklanma problemlerini azaltmak için yapılmış bir uygulama. Bence işe yarıyor. Hedefim eylül ayında 60-80 saat arasında çalışmış olmak.

- Dermatillomani ile aramız pek iyi değil. Fark ettiğim ise cildime evdeyken zarar verdiğim gerçeği. Dışarıdayken her şey güzel evdeyken cildimle uğraşmadan vakit geçmiyor. Bu yüzden evde daha az durmaya karar verdim akşamları 3 saat gibi o 3 saatte de ellerime hakim olabilirim sanıyorum ki

Şimdilik bu kadar yeni hedefler eklendikçe eklerim umarım 2019'a kadar bu bahsettiklerim konusunda ilerleme kaydedebilirim :)


0 yorum: