Kendimi Seviyorum

Mart 26, 2018 Kendimi Aradığım Cümleler 0 Comments


Kendimi çok üzüyorum. Bunun nedeni geleceğimin belirsizliği. Kendimi yetersiz hissediyor oluşum. Suçluluk hissi. Haksızlık ediyorum kendime biliyorum.
Bütün bunları yaşıyan karşımdaki biri olsaydı onu anlardım, her insan hata yapar derdim, yıpratma kendini bu kadar derdim, ona yardım etmek için elimden geleni yapardım. Ama şimdi kendime neden yardım edemiyorum. Gözlerim dolu yazıyorum bu satırları. Kendime yardım edeceğim, çok seveceğim. Neyi seviyorsam onu yapacağım, neyi sevmiyorsam da onu yapmayacağım. Düz şal mı yapsam artık diye düşündüm aynaya bakınca çünkü sanki bu elitlik imaresi gibi ama sen çiçekli ya da desenli mi seviyorsun? İstediğini tak boşver milletin ne düşündüğünü :P Kendimi seviyorum başkalarını değil ve başkalarının ne düşündüğü umrumda değil. Bugün cildime hiç zarar vermedim çünkü kendimi seviyorum. Sevmeye de devam edeceğim. Geleceğimin belirsizliği demiştim. Artık bu konuyu düşünmüyorum, düşünmeyeceğim. Sanki 1 yıl ömrüm kalmış gibi sadece bu yıla odaklanacağım. Bu yılı güzel ve mutlu yaşa. Hayat dediğin anlardan ibaret değil mi? Gelecek gelmedi, belki de hiç gelmeyecek ve belki de beklediğinden daha güzel gelecek. Sadece 1 yıl, 1 yıl daha mutlu yaşa :) Çok mutlu ol çünkü seni çok seviyorum, yaptıkların ve yapacaklarından bağımsız olarak her ne olursan ol sadece sen olduğun için seviyorum :) Şu an bu yazdıklarıma inanmıyorum ama birgün inanarak yazacağıma eminim :))


0 yorum: