Yepyeni bir şeye başlayabilirim

Ağustos 03, 2017 Kendimi Aradığım Cümleler 0 Comments


Burayı günlük gibi kullanıyorum biliyorum
Ama ne yapayım içimi döküp rahatlamam lazım
Kafamın içimdeki toparlayıp kendime bir yol haritası çıkarmam gerekiyor
Yaptıklarım
Yapmadıklarım
YapAmadıklarım
Yapacaklarım
YapAmayacaklarım
Üzerinde çok düşünüyorum
Defalarca zihnimden geçiyor
Belki günde yüzlerce kez
Neyi farklı yapmam gerekiyor diye düşünüyorum
Bu durumun sebebi
Şu anımdan mutlu olmamam
Kaç kere yazdım buraya da
Ben boş duramıyorum
Kendimi meşgul etmem lazım
Bu meşguliyetin de kayda değer olmasını istiyorum ve zararının da olmamasını
Geleceğime bir artı daha koymak istiyorum
Aslında hayatı hayat yapan deneyimlerdi
İnsan deneyimledikçe yaşamış sayılırdı 
Yaşadıkça deneyimlerdi
Neyden korkuyordum
Korkacak ne vardı
Korku en doğal hislerden biriydi
Korkuyla baş etmek gerekirdi
Fazla kaygılanıyorum
Geleceğimden fazlasıyla endişeleniyorum
Sanırım şimdiki kararlarımın hayatımın ilerleyen bölümlerinde çok büyük etkisinin olacağını düşünüyorum
Bakınca tek kaybedebileceğim şey canım
Çünkü çok gencim ve canımdan başka bir şeye sahip değilim
Kendimi yaptıklarımla tanımlıyorum
O yüzden neyi yapmam gerektiğine de karar veremiyorum
Lise yıllarımdaki kimlik bunalımları gibi halim
O zaman meslek seçemiyordum
Şimdi de hobi seçemiyorum
Bir konuda çok iyi olmak istiyorum ama
Hangisinde?
Ama ben yaptıklarım değilim
Yapacaklarım da değilim
Her gün yepyeni bir şeye başlayabilirim
İşte bunu düşünmek bana umut veriyor ve heyecanlandırıyor, yüzümü gülümsetiyor
Her gün başka biri gibi olabilirim
Yarın bambaşka bir müzik türü dinleyebilirim
Hiçbir şeye bağlı kalmak zorunda değilim
Vazgeçtim seçmeye çalışmaktan
Hepsini yapacağım :)
Blog yazarlığı da, koşu da, resim de, müzik de, fotoğraf da, yüzmek de...
Evet hepsini ve bana en uygun olanı içlerinden sivrilecek
Kimseye hesap vermek zorunda değilim
İyi bir hayat yaşayamazsam da hesap vermek zorunda değilim
Kendi kendimi keşfetme yolculuğumda sadece kendime şans tanımam gerekiyor
Dünyada keşfedecek o kadar çok şey var ki
Ne sıkılmaya vakit olmalı
Ne de vazgeçmek için bir neden
Bu yazıyı yazarken kulaklığımda bu şarkı çalıyordu
Şarkıda da geçtiği gibi


"We are young, we are afraid but we are free"



Ruh halimi yansıtan şarkıları bulmakta üstüme yoktur :)




0 yorum: