Tatilde neden mutsuz olur ki insan

Temmuz 24, 2017 Kendimi Aradığım Cümleler 0 Comments



Neden mutsuzum?
Çünkü 1 haftadır hastayım ve evden dışarı çıkmadım

Hasta olduğum için sporu da bıraktım
Kaç gündür kahkahayla gülmediğimi fark ettim
Pijamayla evin içinde paspal paspal dolaşıyorum
Dersaneye de gitmedim 2 gündür gitmeyi planlayıp planlayıp vazgeçtim bu durum canımı daha da sıktı
Kendime makyaj malzemeleri almıştım ama 1 kere bile yapamadım
Bu yaştaki bir insan dışarıda arkadaşlarıyla gezer, yurt dışına gider, alışveriş yapar, fotoğraf çeker, sevgilisiyle buluşur, denize gider, yüzer, güneşlenir, yaz tatilini sever dimi?
Bense yaz tatillerinden nefret ederim çünkü yukarıdakilerin hiçbirini yapamam
Çünkü bu şehirde arkadaşım yok
Yurt dışına gidecek kadar param yok
Alışveriş yaparım ama çok sık değil
Fotojenik değilim bu yüzden fotoğraf çektirmeyi sevmiyorum
Sosyal medyaya koymayı ise hiç sevmiyorum izleniyormuşum gibi hissediyorum
Mutsuz olmakta haklıyım bence mahkum gibi evde oturup kanepede sürüngen hayatı yaşarsam tabi kii mutsuz olurum
İnsanı mutlu eden neydi? Serotonin, dopamin, adrenalin.
Bunlar hangi durumlarda salgılanırdı?
Serotonin - Güneş ışığı alındığında
Dopamin - Bir iş başarıldığında
Adrenalin - Heyecanlanıldığında
Kısacası evden dışarı çık
Peki neler yapabilirim?
- Spor
- Doğayla buluşmak
- Yeni atıştırmalık tarifler denemek
- Yeni alışkanlıklar kazanmak
- Ehliyet almak
- Havuza gitmek
- Güneşlenmek
- Yazı yazmak
Yarın bunlardan en az 1 tanesini yapacağım
Biraz olsun iyi hissetmek için yapmam lazım

0 yorum: