Keşfetmenin Seyri #3

Ağustos 13, 2017 Kendimi Aradığım Cümleler 2 Comments



Son günlerde okuduğum ve çok hoşuma giden yazıların linklerini paylaşacağım bu sayfada sizlerle. Hem siz okumuş olursunuz, hem yazan kişinin tıklanma sayısı artar, hem de ben unutmamış istediğimde açıp okumuş olurum :)
Yazının içinde kendimi bulduğum cümleleri linkin altına alıntılıyorum. Hadi başlayalım

1) Banu Çiftçi'nin instagram hesabındaki bu yazısı
Rotadan memnun mu değiliz?
Durup, dinlenip, istediğimiz rotaya karar verip, tekrar koşalım.
Bilmediğimiz yerlere yuvarlanmayalım.


2)Denizden Gelenler blog sayfasındaki 'Hayat Sahnesi' yazısı
Boğulmaktan korkarsan asla yüzmeyi öğrenemezsin. Düşmeyi düşünürken sürekli, asla yol alamazsın. Yaralanmayı göze alamazsan kazanabileceğin hiçbir savaş olmaz. Küreğin kırılacağını zannedersen devamlı, kayığını hareket ettiremezsin. Hedefine ulaşmaktan çekiniyorsan ve bununla ilgili en ufak bir şüphen bile varsa sende biliyorsun hep daha çok engel çıkacak karşına. 

3) Terapistin Gözünden instagram hesabında yazan Psikolog Gökhan Çınar'ın yazısı
Gösteri havuzunun yunusu gibi, akvaryumda bir balık sürüsü gibi yerimi yadırgadım. Özümü hatırladıkça üzüldüm. Kendim olamadıkça yoruldum.

4) İnandığım Masallar'daki 'Asla Bilemezsin' yazısı
Zaman akıp geçer...
Sen, seni önüne katıp götüren bir akıntının önünde sürüklenirsin.
Ne kendini bu akıntıya tam teslim edebilirsin, ne de artık geri dönüp bir şeyleri değiştirebilirsin.

Yaşanması gereken ne varsa yaşanır.
Hayat en sonunda seni getirip bir noktada bırakır.
Zihninde uçuşan Neden? 'lerle baş başa kalırsın.


Şimdilik bu kadar, yeni yazılar keşfettikçe paylaşmaya devam edeceğim :)


2 yorum:

  1. Merhaba :) Yazımı beğenip blogunuzda yer vermiş olmanız beni çok mutlu etti, teşekkürler :) Ayrıca bende sizin yazdıklarınızı beğeniyle takip ediyor olacağım :)

    YanıtlaSil
  2. Değerli yorumunuz için çok teşekkürler :) Daha çok yazalım, daha çok okuyalım, daha çok keşfedelim, daha çok paylaşalım. Bloglar bunun için var :)

    YanıtlaSil